בניית חנות אונליין – אופטימיזציה של תגיות כותרת
לעשות אופטימיזציה של תגיות הכותרת באתר שלך זה קצת כמו לאכול בריא. אף אחד לא רוצה לעשות את זה אבל כולם יודעים שזה טוב בשבילך. מקדמי אתרים מקצועיים מסכימים ש"title tags" תגיות כותרת הינו המרכיב מהחשובים ביותר על מנת שהאתר שלכם ידורג גבוה במנועי חיפוש
תגיות " title" הם הפרמטר העיקרי שמגדיר את מהותו של דף אינטנט. ורובוטים של מנועי חיפוש משתמשים בהם על מנת לזהות את התוכן של הדף. יותר מכך תגיות כותרת גם מופיעות בלשונית של הדפדפן ומוצגת לגולש.
אופטימיזציה של תגיות באתר שלכם
הכללים הבסיסיים של אופטימזציה של לקוחות הינם פשוטות. התחל את הכותרת עם מילת החיפוש החשובה ביותר והרלוונטית ביותר. השתמש במילת החיפוש הספציפית. סיים עם שם המותג ותשמור שאורך הכותרת לא יעבור את 70 האותיות
המיקום של מילת החיפוש שלכם בכותרת חשוב שיהיה בשיוך ישיר לאלמנטים שנמצאים בדף שלכם כגון תגיות, כותרות, עוגן (anchor) או בלוק המרכזי. לדוגמא אם מילת החיפוש הרלוונטית שלכם הינה "בניית אתר תדמית לעסק" זוהי תהיה הכותרת שלכם ולא "העסק שלכם צריך אתר תדמית"
המון אתרים מתחילים את הכותרת שלהם אם שם המותג דבר שיוצר קישור חזק למותג אך עלול להוריד את הרלוונטיות של מילת החיפוש העיקרית לתוצאות חיפוש אורגניות. במקרה זה רצוי לבצע שינויים עם אתם עובדים אם חברה פנו אליהם או למנהל התוכן.
ביצוע האופטימיזציה בפועל
לאחר שהבנו את הכללים של שינוי תגיות הכותרת נרצה לחזור להתחלה ולהבין אין ליישם את הטיפים הללו במציאות על מנת
שהחנות אונליין תהיה ממוקמת גבוה . לשם כך נחזור ל google keyword tool"" ונתחיל במחקר מילות מפתח. לאחר שמיפינו את כל מילות המפתח שאנחנו מעוניינים בהם נתחיל לעבור דף דף ולשנות אותו על פי מילת החיפוש הרלוונטיות במיוחד עבורו. ניתן בנוסף לשלב את מילות החיפוש המשניות בכל דף על מנת לעשות אופטימיזציה מקסימלית יש כמובן להקפיד על רלוונטיות של מילת חיפוש לכותרת, גוף הטקסט, עוגנים ואלמנטים אחרים.
בניית אתרים מאיה ויז'ן, בניית אתרים לעסקים, אתרי תדמית, אתרי מסחר, אתרי מכירות, מערכות ניהול תוכן חכמות.
רפאל סילניקוב כותב המאמר ועורך תוכן